  • Data: 2004-09-24 09:24:00
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po coś, do licha ciężkiego, są te prawa - i prawa dotyczą wszystkich.
    > Jeśli nie w smak ci prawo i właściwe procedury oraz instytucje służące
    > do jego obrony, i chcesz wziąć 'prawo' w swoje ręce, to równie dobrze
    > możesz wrócić do wspólnoty pierwotnej i prawa dżungli. Tylko że w prawie
    > dżungli pedofilia nie istnieje - bo nie ma żadnych ograniczeń wiekowych.

    ogladales po nadpieciem w niedziele? Jak myslisz co by sie stalo gdyby
    gosc nie zastzrelil chlopaka?
    Prawdopodobine by obaj zgineli (barman i ten radny czy kim on tam byl).
    Jezeli widzial bym sytuacje opisywana
    Tobie powyzej, czy li w jednym dniu propozuycja w drugim widze co wyprawia
    z innym, jest oczywiste w jakim celu
    mojemu proponowal i jest bardzo prawdopodobne co moze w tym momencie
    zrobic.
    Policja niewiele by zrobila bo dzieciak ktory sie znim bawil
    prawdopodobnie byl bezdomny i robil
    to zpieniadze nic by nie powiedzial.

    P.