  • Data: 2004-09-24 09:29:25
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:opsetqmenmr9kexi@news.gazeta.pl...

    > A niby co miałaby zrobić? Przyjechać i go spałować? Facet nie łamie prawa!
    > Wskaż mi przepis prawa, który mówi: "zabrania się pedofilom na warunkowym
    > schodzenia z dziećmi do piwnicy"

    ja pierd.... wskaz mi przepis zakazujacy fotografowania np rozlewni gazu
    (czy co tam ten kolo fotografowal)
    i dlaczego zatrzymano zagraniczniaka i wyjasniano po wuja to fotografowal

    w tym wypadku zachodzi podejzenie usilowania przestepstwa i powinni to
    sprawdzic i dobrze o tym wiesz

    jak u sasiada bedziesz slyszal krzyki "ratunku na pomoc" to tez nie zdziwi
    cie brak rekacji policji? bo przeciez krzyki nie sa zakazane?

    > On może tam zejść, może trzymać w lodówce zamrażarkę i może częstować
    > dzieci lodami. Tak długo jak nie doprowadza ich co najmniej do poddania
    > się innej czynności seksualnej robi wszytko

    a skad policja wie co on tam robi, skoro tego nie sprawdza?
    chyba najpier musi przyjechac aby to sprawdzic
    cos z mysleniem u ciebie nie bardzo

    > 1. Osoby prawomocnie skazane za pedofilie nie mają prawa spotykać się z
    > cudzymi dziećmi, ofiarowywać im czegokolwiek, ani nawet rozmawiąć z nimi.
    > 2. Wskazane wyżej osoby winny do końca życia nosić wyróżniające ich żółte
    > kamizelki z napisem "jestem pedofilem - mozna mnie bić"
    > 3. Pobicie pedofila nie stanowi przestępstwa.

    bredzisz jak potluczony

    zapytam ponownie, czy uwazasz ze to normalne zachowanie i nie ma w nim nic
    podejzanego i wszystko jest ok?