  • Data: 2004-09-23 05:22:13
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Sep 2004 22:20:46 +0200, użyszkodnik "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    >Czy aby kolega się trochę nie zagalopował?
    >Telewizji nie ogląda? Gazet nie czyta?

    jeśli chodzi o TV to wyłacznie Discovery i stamtąd się dowiedziałem iż
    były kultury w których uważano że spijanie spermy przez młodego
    chłopaka od starszych z plemienia powoduje przyjmowanie przez nich
    cech dobrego wojownika

    --
    futszaK
    598339018 887233199