  • Data: 2014-04-12 12:10:05
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-11, Ajgul <p...@k...uz> wrote:

    > Nie mogą tracić "prawa" do czegoś, co im się nie należy. To omijanie prawa i
    > nieudolność urzędasów, żeby nad tym zapanować.

    To nie jest nieudolność urzędników. Chociaż raz nie jest to przepis który nakłada
    na *wszystkich* uciążliwe obowiązki biurokratyczne, a Ty stękasz że Ci przez to źle.

    > Nie kombinuj, nie można zrównać w prawie ludzi, którzy robią coś na 99% z
    > ludźmi, którzy robią to na 1%. To nieudolność ustawodawcy.

    Nie. To jest dość sensowne założenie, że nie da się tego obiektywnie i w wiarygodny
    sposób weryfikować.

    > W d... mam, czy ktoś ma lepiej, chodzi o to, żeby było sprawiedliwie. Słowo
    > obce dzisiaj, wiem.

    Nie. Po prostu dla Ciebie sprawiedliwie = "ja muszę zyskać".

    [...]

    > W USA rozliczałem samochód SZACUJĄC na 80% użycie firmowe i przy załączonej
    > ewidencji, rachunkach nikt się tego nie czepiał, bo zawsze można założyć te
    > kilka % błędu. A mój kolega, który się chytrzył na więcej, miał audyt i
    > wrąbali mu kilka tysięcy do dopłaty. Więc można, kontrolować urzędowo to
    > szacowanie, ale trzeba inteligentnie, a nie po c.k. austriacku.

    Znaczy tu było fajnie bo "Ty" sobie szacowałeś, zarabiałeś na tym i nikt
    Ci się nie dojebał. Proste, bo przecież oszacowałeś to tak by zyskać.
    Czyli nie idzie o sprawiedliwość żadną, tylko o to, że tam mogłeś Ty
    "zajebać" i wyjść na tym korzystniej.

    > Jak słyszę takie peowskie - sawickie pieprzenie, że jakiemuś cwaniakowi
    > "należy" się 50% odpisu, bo ma działalność, chociaż autem jeździ żona, to
    > się zastanawiam, czy to talmud wkroczył w jurysprydencję i myśl prawną?

    To nie słuchaj, tylko zajmij się pracą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl