  • Data: 2014-04-13 12:30:26
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlkknhg.up.proteus@pl-test.org...

    > Zaletą dla podatników jest jego prostota i brak konieczności prowadzenia
    > ewidencji. Skoro tego nie widzisz, to jesteś po prostu zaślepiony, albo
    > myślisz że prowadzenie ewidencji to jest zerowy koszt i zerowa strata.

    Dziękuję, że państwo tak dba, żebym się nie męczył i za klika tysięcy
    rocznie łaskawie zgadza się na tę "prostotę". Ale wykorzystującym auto na
    100% jakoś nie popuszcza, już prostoty nie ma? Po pracy - papierki i
    ewidencja, a dla "częściowo" vatowych po pracy siłownia i knajpka i zero
    papierków.
    Skoro można prowadzić ewidencję i podatnik chce ją prowadzić, żeby nie
    płacić haraczu, to czemu mu to zabierać i jeszcze nazywać "przywilejem"
    Przecież to idiotyzm. Teksty jak z dawnej eopki.

    Ty zarabiasz na życie, czy dostajesz od rodziców?

    Mieszasz przywileje z obowiązkami, uproszczenia z obciążeniami, działalność
    z jej brakiem, stosujesz komunistyczne domniemanie, że każdy kradnie, za
    chwilę zacznę podejrzewać, że to może twojego autorstwa ten bubel prawny
    rodem z czeluści PRLu?
    Ta dyskusja do nieczego nie prowadzi, bo jesteś człowiekiem o innym systemie
    filozoficznym i twój system wartości jest dla mnie równie obcy, co system
    opisywany w "Wojaku Szwejku".

    Aygul