  • Data: 2014-04-13 10:52:54
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlkie41.d9f.proteus@pl-test.org...
    > On 2014-04-12, Ajgul <p...@k...uz> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko przy założeniu że:
    >
    > a) obywatele są w stosunku do państwa uczciwi
    > b) cwaniaczenie na podatkach nie jest sportem narodowy, z którego ludzie
    > są
    > dumni i się tym przechwalają
    >
    > W przypadku Polaków żaden z tych warunków nie jest spełniony.
    > Więc jakie społeczeństwo, takie prawo.

    Nie - to jest podejście błędne, represyjne i wbrew teorii prawa. Tak nie
    wolno, nie żyjemy w zakładzie poprawczym!
    Nawet za komuny tego uczyli, nie wiem, czy przestali?

    > Powyższe ma swoje wady, ma swoje zalety. Tylko tyle i aż tyle.

    Nie może mieć zalet skoro uogólnia, zalety może ma, ale dla panstwa i
    urzędników, a to państwo jest dla obywateli, a nie na odwrót.
    Wiesz, że zepsuty zegarek pokazuje dwa razy na dobę dokładny czas? To pewnie
    jego zalety...

    > Albo dlatego że nikt Cię porządnie nie prześwietlił.

    No i znów to zakładanie, że wszyscy kradną, kantują i kłamią, a dobry rząd
    musi kombinować żeby z tej bandy złodziei coś uszarpać...
    Skąd ty masz takie poglądy?
    Mam nadzieję, że nie jesteś urzędnikiem, to byłby koszmar dla petentów.

    A.