  • Data: 2014-04-14 02:03:06
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2014-04-13, Ajgul <p...@k...uz> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To se ją prowadź i odliczaj 100%.

    > Dla Ciebie każde zdanie inne niż Twoje jest tekstem z poprzedniej epoki,
    > oznaką braku wykształcenia, oznaką należenia do kasty urzędniczej, czy
    > wreszcie (jak poniżej) oznaką nieradzenia sobie w życiu.

    > A Ty jesteś powaznym biznesmenem, czy drobnym cwaniaczyną-bizneskenkiem,
    > który na wszystkim musi urwać parę zł? Taką retorykę dyskusji stosujesz.
    > Przyjemnie?
    >
    > A odpowiadając: idę o zakład, że zarabiam lepiej od Ciebie, więc o moją
> [...]

    W przypadku Muńka ( Moon, Ajgul, Azotox i in. nicki) rzeczywiście nie
    ma. Zaraz się dowiesz że jesteś dzieckiem milicjanta, pełowskim idiotą i
    lemingiem, a twój dziadek był SB-kiem, a ty to to komuch. U niego tak
    zawsze. Kiedy się zapętli w swoich teoriach i brak mu logicznych
    argumentów zaczyna argumentację ad personam i to najgorszego sortu.
    Poczytaj go sobie na pl.pregierz, a dowiesz się z kim dyskutujesz. :)

    --
    Sonn