  • Data: 2007-11-01 13:46:11
    Temat: Re: samochód w spadku
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie może być przerwy w opłacaniu OC, bo zapłacicie jak za zboże.
    > Przejść się do ubezpieczyciela i zapytać jak to załatwić, nie powinno być
    > problemu.
    > Z AC też nie, jakby się ktoś bulgotał to posłać go po kodeks cywilny do
    > rozdziału prowadzenie spraw bez zlecenia.

    Ale czy ja mogę zawrzeć OC w imieniu zmarłego? bo w swoim też nie mogę bo to
    nie będzie w 100% mój samochód a teraz nie jest przecież na mnie
    zarejestrowany?

    A czy umowa OC pomiędzy ubezpieczarnią i zmarłym nie wygasa automatycznie z
    chwilą śmierci? To było by bez sensu w takim przypadku kazać płacić karę
    za brak ciągłości OC spadkobiercom, przecież nie my nie znamy z góry terminu
    śmierci
    ani nie wyznaczamy terminu rozprawy spadkowej !?

    zk