  • Data: 2007-10-14 10:26:17
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > a fotografia lotnicza wykonywana jest z Twojego domu? wiem że nie musisz

    Z mojej przestrzeni powietrznej ;)

    > się starać żeby udawać głupiego, ale chyba oczywiste jest że chodzi o
    > określone zachowanie na czyimś terenie, a nie robienie zdjęć czyjejś rzeczy

    To pozwij cywilnie i wykaż straty spowodowane tym "określonym zachowaniem".

    > jest, art.222 kc

    Kompromitujesz się. Centrum handlowym nie władałem. A własność w żaden
    inny sposób też nie została naruszona. Co więcej Art. 222 KC wyraźnie
    mówi o prawach WŁAŚCICIELA. Nie ciecia. I jest na to stosowna procedura
    prawna - nie jest nią fizyczna interwencja.