  • Data: 2007-10-15 14:41:40
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > O ile właściciel terenu za płotem nie zakaże.

    Czyli właściciel zza płotu może zakazać. Czy mogę wyciągnąć wniosek, że
    właściciel i bez płotu może zakazać. Jeśli tak to jak wyobrażasz sobie
    wyjście na ulicę, gdzie każdy będzie zakazywał np. patrzeć się na siebie
    (patrzenie to to samo co fotografia - też jest element optyczny i nośnik
    pamiętający, też możesz odtworzyć kopię poprzez narysowanie z pamięci).

    > Kup sobie książkę i poczytaj o prawie własności. Prawo wyłącznego
    > rozporządzania rzeczą nie jest jedynym prawem właściciela.
    > I co ma rozporządzenie rzeczą do jej używania?

    A jak patrzenie/fotografowanie niszczy to prawo rozporządzania? Niestety
    zgodnie z prawem, można zrobić zdjęcie każdej rzeczy wystawionej na
    widok publiczny. Wszystko co możesz zobaczyć możesz sfotografować.
    Jeżeli właścicielowi to się nie podoba niech to zakryje i ograniczy
    dostęp np. tak robią muzea.

    Arek