  • Data: 2007-10-14 20:30:37
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > I każdy, kto umie czytać, będzie wiedział, że bezczelnie kłamiesz
    > przeinaczając sens wypowiedzi.

    To wobec tego pisz tak by wyrazić rzekomy "sens" swojej wypowiedzi. Jak
    nie znasz dobrze polskiego, to pisz w sowim natywnym języku :)
    Przetłumaczy się ;)

    Bo słowo "owszem" ma znaczenie w języku polskim:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=Owszem&od=&from=os
    Oznacza potwierdzenie wypowiedzi poprzednika, czyli moją :)

    > Podobnie jak mój niniejszy zakaz pisania przez ciebie na tej grupie
    > dyskusyjnej.

    Tak to jest jak się rozmawia z nie prawnikiem ... nic nie rozumie co się
    do niego pisze, na temat prawa.
    Doucz się że sankcja nie jest niezbędnym elementem normy prawnej (czyli
    reguły zachowania).
    Masz:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_prawna

    --