  • Data: 2007-10-15 14:36:12
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > To chyba oczywiste że jeśli może zrobić coś ze swoją rzeczą w sposób
    > wyłączny to może zakazać wszystkich czynności które wyłączałby jego
    > "wyłączność".

    Czy zgodnie z tą teorią, mogę zażądać aby nikt nie patrzył się na moje
    np. spodnie. Jestem ich właścicielem mam paragon. Skoro są wyłącznie
    moje, to nie chcę aby inni je oglądali. Bo to zaburza moją wyłączność.

    > Narusza moje prawo własności bo wpuszczam cię pod warunkiem że nie
    > będziesz fotografował. Łamiesz warunek - naruszasz prawo własności. Ile
    > razy mam to jeszcze napisać?

    A gdzie ten warunek jest podany. Skąd mam wiedzieć, że w sklepie A nie
    mogę zrobić zdjęcia, w sklepie B patrzeć przez niebieskie okulary, w
    sklepie C w ogóle patrzeć, a w sklepie D. nie można mieć czerwonych
    skarpetek?

    A skąd Ty masz wiedzieć, że patrząc się na mnie, musisz mi zapłacić
    100PLN bo mam taki wewnętrzny regulamin. Spoglądając się pierwszy raz
    wyraziłeś zgodę na zapłacenie 100PLN. Dostrzegasz już, że nieźle się
    zagalopowałeś? ;)

    Arek