  • Data: 2007-10-15 08:41:06
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 21:08:46 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > W sumie to dość ciekawe, że większość ludzi stawia znak równości między
    > pojęciem prawa a prawa karnego. W zasadzie dla nich prawo to karanie,
    > więzienia i sądy, zaś cała reszta jest poza tym marginesem.

    Większość ludzi za prawo uznaje tylko to co ma jakieś konsekwencje.
    Dlatego tabliczka przed prywatnym lasem "zakaz wstępu" nie jest
    dla nich prawnym zakazem, bo mogą wejść i wyjść a konsekwencji żadnych
    nie będzie. Tak samo z zakazem fotografowania - zrobiłem zdjęcia,
    nic mi za to nie grozi - więc to nie jest zakaz.

    Henry