  • Data: 2007-10-15 14:52:42
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Nie znam okoliczności, ale o ile pan A. na żądanie ochroniarzy nie
    > opuścił centrum handlowego to powinny mu zrobić postępowanie o czyn z
    > art. 193 kk. A jeśli przy okazji spuścili mu "łomot" to ich zachowanie
    > należałoby ocenić w ramach obrony koniecznej.

    Przecież wyraźnie było napisane, że robił zdjęcia nieba. A był obok
    marketu. Więc jak miał go opuszczać? Przez chwilę myślałem, że AL
    przesada z oceną Twoim możliwości intelektualnych. Teraz wydaje mi się,
    że nie tyle przecenił co nie docenił.

    Idąc tropem Twojej niesamowitej wyobraźni wymyślmy taki przykład.
    Otwieram sklep, tworzę regulamin, dowolny jaki mi tylko przyjdzie do
    głowy. I co mam już prawo bić każdego kto nie będzie go przestrzegał?
    Tego nawet agent zerro jeszcze nie wymyślił.

    Arek.