  • Data: 2007-10-11 10:48:25
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.10.2007, o godzinie 20.23.39, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Ave!
    >
    > Miałem dziś okazję zapoznać się ze skutkami sądów 24-godzinnych: włażą
    > takie sprawy "bez kolejki" i sprawa, w której występowałem jako
    > oskarżyciel posiłkowy, wystartowała zamiast o 9:30 to chyba z kwadrans
    > po 11-tej... Wrrr....

    Niecałe 2h... ech. Idź na pręga pomarudzić.
    Ja na sprawę o odrzucenie kandydatów z listy wyborczej z powodu braku
    wystarczającej ilości podpisów czekałem 2h. I tylko po to, żeby wyszło na
    to co było od początku oczywiste. Cała sprawa trwała 30min. A ja 2h
    czekałem! Straszne! Wrrrr...
    Nie było żadnego sądu 24h przede mną. Tak po prostu bywa w sądach. U
    lekarza bywa, że wchodzi się kilka minut później. Nie jesteś najważniejszy.
    Poszukaj, bo może jest na to jakiś paragraf i będziesz mógł kogoś do
    odpowiedzialności podciągnąć...

    No i co do meritum wymieniłeś wszystkie skutki, czy tylko te, które Ciebie
    dotyczą (ciekawe co byś mówił, gdyby pijak rozbił Ci samochód i musiałbyś
    czekać pół roku na rozprawę)? Tą "głupotę totalną" sądów 24h wypadałoby
    uzasadnić.

    BTW cieszę się, że Cię pobili.
    Nie Andrzej - nie dlatego, że dostałeś w mordę (choć z tego mógłbym się
    cieszyć, bo nieprzyjemnym typem jesteś), ale dlatego, że wynikła ta cała
    sprawa i myślę, że z tego będzie więcej dobrego niż złego (ogólnie, bo czy
    akurat dobrego dla Ciebie to mało mnie obchodzi, bo nieprzyjemnym typem
    jesteś).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*