  • Data: 2007-10-11 12:10:10
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.10.2007, o godzinie 13.43.11, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Bo ty oraz oni to tchórze, którzy na groźne spojrzenie Wielkiego Pana
    > Ochroniarza spełnią każde jego życzenie, łącznie z daniem dupy?

    - Panie! Pan nie skacze z dachu! Nie ma pan prawa!
    - Mam prawo! Nie będą mi ochroniarze mówili czego nie mogę robić.

    Jesteś jak McFly, któremu wystarczy powiedzieć "tchórz" i zapomni o
    instynkcie samozachowawczym.
    W takich sytuacjach jak ta, tacy ludzie się przydają. Gorzej, gdy przy
    okazji zrobią komuś krzywdę.

    Ty się odnieś do meritum. Co jest głupiego w sądach 24h? Tylko bez gadania
    o tym, że (wrrrrrrrrrrrrrrrr...) musiałem czekać 2h!!!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*