    From: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad gospodarczy
    Date: Thu, 16 Mar 2006 10:34:10 +0100

    Użytkownik "Daro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dvbap7$rfq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam takie pytanie
    >
    > korzystalem z uslug pewnej firmy reklamowe, chodzilo o reklame na tablicy
    > reklamowej w pewnym miescie,
    >
    > caly proces wygladal tak, ze pierwsza umowa byla z inna firma do tej pory
    > dzialamy a druga z inna

    glupi jestem ale ni kumam tego zdania za cholere ... ile bylo umow w koncu i
    z iloma podmiotami, jakiej umowy dot proces ???

    > nie otrzymalem zadnej faktury, tylko umowe

    czytales ??? co tam jest o wynagrodzeniu i terminie zapłaty ???

    > dostalem w pewnym momencie pismo z sadu ze jeszcze inna firma nowa nazwa

    ktora to juz z kolei ??

    > (wiem ze chodzi o tych samych ludzi, ale jest teraz inny wlasciciel i
    > nazwa) podali mnie do sadu o rzekome nie uregulowanie naleznosci

    jak nieuregulowales to calkiem slusznie robia

    > otrzymalem rowniez wczesniej pismo tego czlowieka z wyliczeniem sobie
    > jakis odsetek itp

    co znaczy itp ???

    juz podaje szczegoly

    > zgodnie z decyzja art 512 KC przeniesienie wierzytelnosci na wlasnie ta
    > firme ktora pozwala mnie do sadu

    cesja wierzytelnosci ... dopuszczalna

    > a teraz wyliczenia
    >
    > 3x440 = 1320 zl za reklame, a w grudniu wystosowalem pismo do
    > wczesniejszej firmy o rezygnacje w terminie natychmiastowym podajac jako
    > przyczyne niekompetencje firmy itp

    co znaczy itp ??? podpisales umowe ??? skorzystales z uslugi ??? reklama
    zostala wykonana jak mniemam wiec nalezy sie wynagordzenie

    > teraz odsetki 1980

    za jaki okres i w jakiej wysokosci /ustawowe, umowne - jakie i na jakiej
    podstawie/

    > co mam w obecnej sytuacji zrobic

    w sposob jasny sobie to poukladac

    > jak mam sie bronic co powinienem miec, dodam iz nie otrzymywalem zadnych
    > faktur z tej firmy, nie iwem jak to sobie wyobrazali uiszczanie oplat bo
    > zadnej nie mialem

    jakie byly porozumienia ??? nic nie ma w umowie na ten temat ???

    > zostal zrobionyduplikat na przelew 7 dni bez mojego podpisu
    > z 07-11-2005 na kwote wlasnie 440zl za okres XI 2005 do 2006
    > wiec nie wiem skad te wyliczenia itp

    a tego tyz w ogole nie kumam ... co to jest "duplikat na przelew" czy to
    ponowny druk przelewu /??? dostales go ?? przelew podpisuje osoba, ktora go
    realizuje ... widac byl to druk zaplaty wystawiony przez nich dla Ciebie

    pozdrawiam
    Łukasz