  • Data: 2006-03-16 09:22:27
    Temat: sad gospodarczy
    Od: "Daro" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam takie pytanie

    korzystalem z uslug pewnej firmy reklamowe, chodzilo o reklame na tablicy
    reklamowej w pewnym miescie,

    caly proces wygladal tak, ze pierwsza umowa byla z inna firma do tej pory
    dzialamy a druga z inna

    nie otrzymalem zadnej faktury, tylko umowe

    dostalem w pewnym momencie pismo z sadu ze jeszcze inna firma nowa nazwa
    (wiem ze chodzi o tych samych ludzi, ale jest teraz inny wlasciciel i nazwa)
    podali mnie do sadu o rzekome nie uregulowanie naleznosci

    otrzymalem rowniez wczesniej pismo tego czlowieka z wyliczeniem sobie jakis
    odsetek itp juz podaje szczegoly

    zgodnie z decyzja art 512 KC przeniesienie wierzytelnosci na wlasnie ta
    firme ktora pozwala mnie do sadu

    a teraz wyliczenia

    3x440 = 1320 zl za reklame, a w grudniu wystosowalem pismo do wczesniejszej
    firmy o rezygnacje w terminie natychmiastowym podajac jako przyczyne
    niekompetencje firmy itp
    teraz odsetki 1980

    co mam w obecnej sytuacji zrobic

    jak mam sie bronic co powinienem miec, dodam iz nie otrzymywalem zadnych
    faktur z tej firmy, nie iwem jak to sobie wyobrazali uiszczanie oplat bo
    zadnej nie mialem

    zostal zrobionyduplikat na przelew 7 dni bez mojego podpisu
    z 07-11-2005 na kwote wlasnie 440zl za okres XI 2005 do 2006
    wiec nie wiem skad te wyliczenia itp

    prosze o jakas podpowiedz lub kontakt telefoniczny

    0606 43 8210

    pozdrawiam

    juz oslabiony
    Dariusz