  • Data: 2006-03-16 14:40:58
    Temat: Re: sad gospodarczy
    Od: "Daro" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    umowe podpisalem z firma X na okres polroczny za co zostalo zaplacone i
    potwierdzone,
    zostal wystawiony rachunek na przelew ale zaplata byla gotowkowa co zostalo
    zaznaczone na owym rachunku

    sprawa byla 20-05-2005

    umowa wyglada tak ze automatycznie zostaje przedluzana a jesli mam inne
    zdanie w ciagu 2 mies przed wygaznieciem mam dac znac,

    wiec niestety skonczyla sie 11.2005 a ja napisalem do nich 01.12.2005 ze
    rezygnuje,

    ale nie otrzymalem zadnego rachunku z przelewem, nikt mi nic nie dostarczyl,
    moglem zapomniec, zreszta skad mam wiedziec gdzie przelew robic i na jakiej
    podstawie prawda?

    kolejna sprawa jest taka ze cesie ktora sobie zrobili, ja nie otrzymalem
    zadnego aneksu do umowy, ktora w istocie sie zmienila, gdyz podpisujac umowe
    z X nie wiedzialem o istnieniu firmy Y ktora to owa cesie zrobila X->Y
    i owa Y mnie oskarza

    odsetki chyba sobie licza od 11-2005 do nie wiem kiedy

    Pozdrawiam