  • Data: 2004-09-21 16:03:04
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > palanta gosciu to przed lustrem szukaj

    Przy komputerze masz lustro? Ciekawe...

    > bo jak wiekszosc innych w wypowiedzi beaty nie dostrzegasz faktow takich jak
    > - zwolnienie warunkowe

    Co to zmienia? Osoby na zwolnieniu warunkowym są uznawane winnymi na
    podstawie krzywego spojrzenia?

    > - kurator

    Co to zmienia? Osoby pod nadzorem kuratora są uznawane winnymi na
    podstawie krzywego spojrzenia?

    > - wielokrotne zgloszenia na policje i brak widocznej reakcji z ich strony i
    > ze strony kuratora

    Widocznej? Mieli go spałować, czy urządzić pikietę?

    > - oraz dziwne wizyty pedofila z dzieckiem w piwnicy

    Ja mam dziwną dietę (bezmięsną). Czy też powinienem iść za to do więzienia?

    Dziwne <> nielegalne.

    > - propozycja zlozona jej dziecku

    Zaproszenie na lody nie jest karalne. Sorry Winnetou, ale skojarzenia
    czy aluzje nie stanowią dowodu.

    > - dosc jdnoznaczne zachowanie w stosunku do dzieci

    Gapić się wolno. Nawet pedofilowi.

    > jestem ciekaw czy tez byblys taki cwany jakby ten gosc mieszkal w twojej
    > klatce i twojemu dzieciakowi proponowal loda w piwnicy

    Chyba tylko twoje dzieci mogłyby być takie durne (po tatusiu), żeby
    bezmyślnie iść z każdym nieznajomym bez informowania rodziców.