  • Data: 2004-09-21 13:03:54
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Marcin Debowski napisał(a) w wiadomości

    > Tak mi się coś wydaje, że znakomita większość spraw zgłaszanych zarówno
    > policji jak prokuraturze to są wyjściowo podejrzenia. W końcu na dobrą
    > sprawę czy coś jest dowodem czy nie to ocenia dopiero sąd a ten nie
    > prowadzi dochodzeń, nieprawdaż?

    Nieprawdaż. Sprawy z samymi podejrzeniami kończą się już w Prokuraturze: odmowa
    wszczęcia postępowania - brak uzasadnionych podstaw, gołe podejrzenie bądź
    umorzenie postępowania - gdy były podstawy do wszczęcia, ale okazały się
    niewystarczające do postawienia komukolwiek zarzutów.

    --
    JOHNSON :)