  • Data: 2005-06-28 23:20:42
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kaja wrote:

    > Książeczkę mam od lat. Teraz abonament im płacę za 3 m-ce z dołu, bo
    > najpierw opłacam pilniejsze sprawy.

    już nie pamiętam dokładnie jak to leciało, ale było to mniej więcej tak:
    odpowiedź klienta na wezwanie do zapłaty.
    "Szanowni państwo. proszę się nie niepokoić. wszystkie rachunki jakie
    otrzymuję są starannie przeglądane i umieszczane w bębnie pralki
    automatycznej. w dniu wypłaty wyciągam z pralki trzy rachunki i
    natychmiast je opłacam. tak więc jak państwo widzicie państwa rachunki
    na pewno zostaną zapłacone. W związku z tym proszę się nie niecierpliwić
    i spokojnie oczekiwać na swoją kolej. z wyrazami szacunku ..."