  • Data: 2005-06-28 23:37:14
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > nie to nawet nie o misję chodzi.
    > dodatkowe opłaty są już od wszystkiego,
    > telefon, za to, że możesz numer przenieść, chociaż tego wcale nie
    > chcesz, prąd, za to, że 1% idzie na tych co ich nie stać,
    > ubezpieczenie samochodu, za tych co ubezpieczenia nie mają.
    >
    > im bogatsze państwo tym więcej dodatków socjalnych do rachunków

    ubezpieczenie to normalnie,
    jak idziesz do marketu to w cenie towaru masz "część na kradzieże i
    przeterminowane", bo taki jest rachunek ekonomiczny,
    prąd i telewizja nie działają na normalnych zasadach, to i parcie na
    "podatek" jest, bo tak łatwiej, a kosztów i biznesu pilnować nie trzeba,
    więc jak płacą, to ok, i jeszcze im damy powtórki na wakacje, (jak lubią
    te seriale"...

    pamiętam kilka lat temu,
    płaciłem prenumeratę na miesięczniki komp. to zawsze byłem w szoku, jak
    w wakacje jakiś "numer łączony" był (lipeic+sierpień), bo wakacje, sezon
    ogórkowy itp.
    a mnie się wydawało, że roczna prenum. to 12 wydań...
    widziesz gdzieś ślad tego teraz???
    to jest normalny byt na rynku, jeszce numery specjalne wciskają...

    --
    regent...
    (...)