  • Data: 2005-06-29 16:09:43
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d9se8c$28u$4@opal.futuro.pl...

    > OC jako "haracz"? Chyba sobie kpisz...
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    to ty chyba jestes smieszny, bo jak jezdzic nie umiesz i walisz samochodem
    we wszystko co na drodze i poboczu no to sorry.
    ja place oc i w nic nie wale nawet nie mam zamiaru a jak walne to sam se
    zabule (trzeba sie niezle postarac zeby walnac z wlasnej winy w kogos), ot
    co.

    powinni po roku zwracac oc albo skladka przechodzila by na nastepny rok bez
    wypadku tak ze nie musialbys placic. a nie bulic i bulic za nic.