  • Data: 2007-01-23 09:51:59
    Temat: Re: rozbicie auta przez 'pracownika'
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu thaz [xpect] porozsypywal nastepujace haczki:
    > "Pracownik" - w cudzysłowiu, bo obecnie pracuje
    > u mnie na umowę o dzieło rozbija mi autko
    > (z jego winy) wypożyczone mu w celu
    > obsługi Klienta;
    > Jak dochodzić czegokolwiek (auto nie ma OC)
    Nie ma OC? Znaczy sie zaplacisz kare Chyba raczej nie ma AC
    > od sprawcy? Zdaję sobie sprawę, że koleś moze
    > mi zawsze powiedzieć "fak ju, cześć i czołem"?
    Dokladnie. Jesli bylby na umowie o prace - maks 3x wynagrodzenie. W tym
    przypadku - chyba jedynie sad i powodztwo cywilne. Ale na Twoim miejscu
    zastanowilbym sie - jesli 'pracownik' wykonywal czynnosci podpadajace
    pod umowe o prace a Ty z roznych przyczyn (oszczednosci, brak
    koniecznosci stosowania sie do prawa pracy) dales mu umowe o dzielo -
    koles moze chciec sie odegrac i zlozy pozew do sadu pracy o ustalenie
    stosunku pracy (wg mnie moze to nastapic z wyrownaniem wstecz)
    --
    badzio