  • Data: 2007-01-23 16:09:27
    Temat: Re: rozbicie auta przez 'pracownika'
    Od: "thaz [xpect]" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przeciez juz wyjasnil ze OC ma, tylko AC nie
    > ma (taki maly blad w poscie autorowi sie wkradl)

    AC brak- mam tylko obowiązkowe OC;

    > Pytanie do autora - nie napisales chyba nic jak
    > ten pracownik sie zachowuje - czy mowi ze nic
    > nie zaplaci, czy moze chce negocjowac? a moze
    > zgodzi sie pokryc calość kosztow i po problemie

    Sęk w tym, że to sprawa czysto teroretyczna
    jak na razie (odpukać) - cały ambaras w tym, że
    dałem
    za to auto sporo pieniążków (+ jeszcze dam ->
    kredyt)
    i nie chciałbym, żeby musiał kogokolwiek obwiniać
    za stratę - jaką w przypadku auta moze być
    wypadek..
    .. sami wiecie jak to jest, kiedy auto ma
    niejednego kierownika :/
    Żal jak cholera;

    Ale cholernie boli mnie serce, jak widzę pretensję
    i żal
    w u Niego kiedy nie chcę mu dać auta do
    załatwienia
    sprawy - suma sumarum, wykonuje te prace dla mnie,
    więc się czasami zgadzam a czasami odrywając się
    od pracy podrzucam go na drugi koniec miasta.

    Sam już nie wiem - moze coś z nim podpisać?

    pozdrawiam,
    thaz