  • Data: 2007-01-23 14:23:06
    Temat: Re: rozbicie auta przez 'pracownika'
    Od: "J-23" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Pracownik" - w cudzysłowiu, bo obecnie pracuje
    > u mnie na umowę o dzieło rozbija mi autko
    > (z jego winy) wypożyczone mu w celu
    > obsługi Klienta;

    Jesli auto jest Twoje, i zostalo uzyczone to:
    Prowadzacy ten samochod powinien sprawdzic przed jazda dokumentacje
    dot. ubezpieczenia auta.
    Ale, moze powiedziec ze twierdziles iz samochod posiada OC, a polise
    zostawiles w domu, i kazales mu jechac.
    Zaplaci mandat, i jest wolny od odpowiedzialnosci.

    > Jak dochodzić czegokolwiek (auto nie ma OC)
    > od sprawcy? Zdaję sobie sprawę, że koleś moze
    > mi zawsze powiedzieć "fak ju, cześć i czołem"?

    Jak bedzie madry to tak zrobi.
    Dochodzic roszczen mozesz na drodze postepowania sadowego,
    ale szanse sa nikle na wygranie sprawy, i koszty znaczne.
    Ciekawe jak spotraktowala rzeczony przypadek Policja?
    Bo za nieposiadanie ubezpieczenia OC, grzywna wynosi bodaj 3000zl.