  • Data: 2007-01-24 18:06:02
    Temat: Re: rozbicie auta przez 'pracownika'
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ep724j$ol0$1@atlantis.news.tpi.pl thaz [xpect]
    <t...@N...pl> pisze:

    > dlaczegożby słusznie?
    > piszesz, jakbym był najgorszym złem na ziemi
    > bo człowiek jest u mnie na umowę o dz.
    > masakra.
    Ależ skąd, umowa o dzieło jest OK, sam lubię korzystać z tej formy celem
    dorobienia sobie.
    Ale świadomie dałeś mu auto nieubezpieczone wiedząc i licząc się z tym, że
    jak gdzieś przywali to będą kłopoty. I tak się stało, a teraz chcesz go
    ścignąć.
    I to jest dopiero masakra.
    A on ma się prawo bronić wszelkimi dostępnymi środkami, choć ciekaw jestem
    czemu on z kolei to nieubezpieczone auto wziął.

    --
    Jotte