    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e388616$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e395097$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e3a8a15$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e3aa51f$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <vhncqy7nqyd8$.vqxf23aca92x.dlg@40tude.net>
    <5e3ac0e2$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <r1ehf6$ca7$1@gioia.aioe.org>
    <5e3ad07f$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <r1ejua$o3v$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: rodzina zastepcza
    Date: Wed, 5 Feb 2020 16:27:48 +0100

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-02-05 o 15:22, J.F. pisze:

    >S14 koło Łodzi spadała wielokrotnie, ale w budżecie kasa była
    >przygotowana, zablokowano na wiele lat i teraz budują w jakimś
    >okrojonym wariancie.

    To chyba kasy w budzecie nie bylo.

    >Opóźnienie w budowie, bo cos znaleziono to jedno, a wstrzymanie
    >projektu to coś innego.

    Nawet nie opoznienie, tylko normalny czas.
    Koncepcja, konsultacje, protesty, decyzja, protesty,decyzja
    ostateczna,
    przetarg na projekt, decyzja, protesty, decyzja ostateczna,
    przetarg na budowe, decyzja, protesty, decyzja ostateczna, budowa,

    ... i nawet nie wiadomo kto sie tu bardziej zasluzyl, ten co
    rozpoczal, ten co skonczyl, ten co placil ... ale nie mial wyjscia,
    umowa podpisana.

    Niestety - dosc trudno znalezc np coroczne wydatki rzadu na drogi ...
    a mozna by porownac.

    Ja jednak widze, ze tych drog przybywa.

    >Począwszy od daniny solidarnościowej, przez podatki bankowe,

    Bankowy to jakby mnie nie dotyczy, a suweren to jeszcze powie "dobrze
    tak tym ****" :-)

    >obniżenie kwoty wolnej dla powyżej 2 progu,

    Z ta kwota to imo skandal, bo obliczenie tego jest tak skomplikowane
    ... no ale teraz ministerstwo oblicza suwerenowi.

    >trzymanie progu na dysfunkcyjnej wysokości itd,

    cos w tym jest - zarobki rosna, progi nie.

    >podnoszenie akcyz...

    Wodka nadal tania, papierosy ... nie pale, ale suweren to pali, paliwo
    ... na razie trzyma cene, chyba niewiele podniesli.

    J.