  • Data: 2020-02-05 17:06:30
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2020 o 14:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zadaniem panstwa jest spelnianie funkcji panstwa, czyli w pierwszej
    > kolejnosci dbanie o siebie, tj o  panstwo :-)
    >
    > Ale dopuszczenie do zmian narodowosciowych w spoleczenstwie moze
    > zagrozic w przyszlosci temu panstwu ...

    To co piszesz przeczy logice.
    Skoro będzie zmiana narodowościowa, to nadal będzie "w pierwszej
    kolejnosci dbanie o siebie".
    W jaki sposób ma to niby w przyszłości zagrozić narodowi, które było w
    przeszłości i już go nie ma?

    > Ten, ktory ma obywatelstwo. A dla reszty sa limity i zakazy :-)

    > Trump pod tym haslem wygral wybory ... tzn o Polakach nie mowil tak
    > wprost, my tam jednak margines stanowimy.

    No przecież napisałem. Kwestie narodowościowe tkwią tylko w głowach
    faszystów.
    Nie tylko Polska ma swoich faszystów.

    Pozdrawiam
    Piotr