  • Data: 2020-02-05 17:17:44
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e3ae807$0$17355$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 05.02.2020 o 14:56, J.F. pisze:

    >To co piszesz przeczy logice.
    >Skoro będzie zmiana narodowościowa, to nadal będzie "w pierwszej
    >kolejnosci dbanie o siebie".
    >W jaki sposób ma to niby w przyszłości zagrozić narodowi, które było
    >w przeszłości i już go nie ma?

    Mowa byla o panstwie, nie o narodzie.

    A nowy narod ... moze przylaczy panstwo do innego, moze doprowadzi do
    podzialu - i panstwo straci.
    A wraz z nim pewnie ten stary narod, ktorego przedstawiciele ciagle
    zyja ... tylko juz sa w mniejszosci.

    >No przecież napisałem. Kwestie narodowościowe tkwią tylko w głowach
    >faszystów.
    >Nie tylko Polska ma swoich faszystów.

    No ale widzisz - przecietny obywatel jest do imigrantow nastawiony na
    nie.
    Bo mu prace odbieraja, bo mu mieszkanie drozeje, bo mu halasuja w nocy

    J.