  • Data: 2020-02-05 18:59:51
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Znasz jakiś sposób na inwestycje, powszechnie dostępny, aby przez 30
    > lat odkładać po 1-30$, a potem odbierać dożywotnią emeryturę 500$?

    W tamtych czasach?

    > Takie ma, że emerytura do oszczędzanie przez pokolenia. A nie wiesz
    > jaki ustrój, czy choćby jaka waluta i inflacja będzie za 40 lat.

    No nie wiem.

    > Z drugiej strony jest wiele przykładów, kiedy te domy i mieszkania
    > były zabierane bez odszkodowania, albo niszczone, więc to też nie
    > daje pewności.

    Zdaje sie ze jednak wiecej sie ostało niz zostało zniszczonych.

    > Poza tym - nie, nie znam jakiejś klasy osób, których bogactwo by
    > polegało na tym, że mają po kilka domów z lat '60. Owszem, jest dużo
    > emerytów, którzy mają z tego okresu mieszkanie czasami w całkiem
    > dobrym punkcie, a jednak mimo to żyją biednie z małej emerytury.

    Wystarczy miec jedno mieszkanie, spłacone, a jeszcze do tego, jak
    piszesz, w dobrej lokalizacji zeby być bardzo do przodu w stosunku do
    dzisiejszego dwudziestolatka.

    > A podobno 500+ nie pomaga w zwiększeniu dzietności?

    Nie sledzisz na bieząco? Juz nawet minister przyznała ze nie.

    > Źle.

    Mało konkretnie i mało optymistycznie ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik