  • Data: 2009-08-16 08:32:20
    Temat: Re: roboty przymusowe w szkole podstawowej
    Od: alex <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy takie praktyki były wówczas legalne? Jak to wygląda teraz?
    > Żeby nie było - nie mam nic przeciwko uczeniu o wartości pracy, ale
    > marnowanie czasu lekcyjnego na zupełnie niepotrzebną pracę, bo dyrekcja
    > skąpiła pieniędzy na wynajęcie ludzi do tego???

    u nas w LO tez tak bylo, mieliśmy zajęcia PO z dziadkiem, który
    wymyślał rózne roboty społeczne, raz kazał przynieśc łopaty i mieliśmy
    robić bieżnie - pozniej i tak nic z tej bieżni nie wyszło, Na pytanie
    dlaczego nie mam łopaty i nie pracuje, powiedziałem mu że za darmo nie
    robię , to mało zawału nie dostał. Wg mnie za każdą prace nalezy się
    wynagrodzenie, i nie mozna nazywac eufmistycznie niewolnictwa pracami
    społecznymi i kadzić o wartości pracy.

    alex