eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworobienie w balona › Re: robienie w balona
  • Date: Sat, 20 Aug 2011 15:04:45 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: robienie w balona
    References: <j2llgk$7ml$1@news.task.gda.pl> <4e4e5d66$1@news.home.net.pl>
    <4e4ed10e$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e4edc9c$1@news.home.net.pl> <j2nijl$na2$1@news.task.gda.pl>
    <4e4f5770$1@news.home.net.pl> <qtzbipdiedve.xq9euwzo361k$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <qtzbipdiedve.xq9euwzo361k$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <4e4fb0ee$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1313845486 91.206.96.25 (20 Aug 2011 15:04:46 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 22
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686204
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.08.2011 10:13, poreba pisze:
    > Dnia Sat, 20 Aug 2011 08:42:56 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    >
    >>> Jędrusiu /.../ Menu z cenami to też ulotka w końcu.
    >>> Ale czy tak jest dla sprawdzenia zadzwonie w poniedziałek do UOKiK.
    >>> Zawsze to lepsze niż tupanie nóżkami ale każdy mierzy wg siebie.
    >> Przy okazji zadzwoń do proboszcza - bardziej się przejmie.
    > A zamiast bić pianę i rozwodzić się nad dopiskami i gwiazdkami mógłbyś
    > wypowiedzieć się jakie odniesienie do sytuacji z OP ma np. art. 14 ust. 2
    > pkt 3) ustawy 16 kwietnia 1993r. Dyskusyjne, a jakże, jednak jeśli się
    > chece podyskutować a nie powygłaszać...

    Cholernie dyskusyjne.

    Po pierwsze: czy strona firmy w ogóle podpada pod "publikację".

    Po drugie: w chwili umieszczenia na stronie ceny były zapewne aktualne -
    czyli wracamy do starej ulotki zostawionej w jakimś stojaku na
    reklamówki, której nikt nie sprzątnął.

    Po trzecie: informacja musi być sfałszowana w konkretnym celu
    (wprowadzenia w błąd) opublikowana - patrz wyżej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1