  • Data: 2006-03-03 11:42:45
    Temat: Re: rezygnacja z członkostwa w organizacji religijnej
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Wiara w to, że nie istnieją. Tylko tego bym się czepił, bo że to ogólnie OT,
    > to się zgadzam. (-:

    Jeszcze raz przekonuję się, że dyskusja z "wierzącym" nie ma sensu :-(
    Czytałeś http://ateista.blog.pl/archiwum/index.php?nid=435706
    2 ?
    Przeczytaj i postaraj się zrozumieć.

    No, ale logika człowieka, który nazywa papieża "Ojcem Świętym",
    na mszy modli się do Boga słowami "Albowiem tylko Tyś jest święty..."
    i uważa za całkowicie słuszne słowa Ewangelii "Nikogo też na ziemi
    nie nazywajcie waszym ojcem, jeden bowiem jest Ojciec wasz, Ten w niebie" (Mt 23:9),
    jest logiką cokolwiek różną od mojej.

    Z mojej strony EOT.

    --
    Dominik (& kąpany)