  • Date: Wed, 12 Sep 2007 19:31:48 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: relacja iTV o pobiciu fotografa w CH Janki

    Piotr Kubiak wrote:

    > To zadzwoni po policję, która Cię zwinie, bo popełniłeś przestępstwo.

    Brednie.

    > Nie ma znaczenia, że cieć Ci ,,odmówił'' zapoznania się z ofertą. Możesz
    > go do sądu pozwać. Tylko że dalej nie wskazałeś skąd ten ,,obowiązek
    > umożliwienia zapoznania się z ofertą''.

    Wykazałem. I nie tylko ja. Tylko ty masz jakąś wysoce selektywną pamięć.

    [ciach]

    > Czyli uniemożliwienie dotarcia do sklepu poprzez ustalenie godzin
    > otwarcia na 10-18 jest ok, tak samo uniemożliwienie przez zwolnienie
    > pracowników. Uzasadnij, dlaczego uniemożliwienie przez zagrodzenie
    > drogi, albo przez żądanie opuszczenia miałoby być niezgodne z prawem.

    Poza godzinami pracy sklep przestaje być otwartym sklepem. A sklep jest
    miejscem publicznie dostępnym.

    Wszelka selekcja to co najmniej wykroczenie. W skrajnej interpretacji -
    przestępstwo przeciwko wolności.

    [ciach]

    > Karmię trolla.

    Sam siebie karmisz? Dziwne zjawisko...

    [ciach]>>>> Dowód nie wprost.

    > No.

    Twój problem.

    [ciach]

    > Wsparcie czego? Przecież mówię, że tak mi się wydaje. Nie rozumiesz?

    A, wydaje ci się... No cóż, ja tam twoich urojeń tłumaczyć nie zamierzam.

    Udaj się do szamana albo psychoanalityka.