  • Data: 2003-06-09 12:23:20
    Temat: Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W związku z tym mam pytanie. Skoro to są nowe drzwi, czy mam na nie
    > jakąkolwiek rękojmię? Co będzie jeśli jutro albo za miesiąc się rozlecą? I
    > co mam zrobić (jakiś dokument?) żeby takąewentualnąrękojmię wyegzekwować?

    Rękojmia trwa rok czasu od daty zakupu i nie jest przedłużana po wymianie
    towaru. z tego co widzę to strasznie długo Ci ją załatwiano - z tego co wiem
    to jest chyba 14 lub 21 dni od momentu zgłoszeni na ustosunkowanie się
    sprzedawcy do Twoich roszczeń.
    Na Twoim miejscu zażądał bym zwrotu pieniędzy - bo na nowo przywiezione
    drzwi nie będziesz miała już żadnej rękojmi - a jedynie ewentualna gwarancje
    (jeśli sprzedawca Ci ja da).

    (mam nadzieję że nic nie poprzekręcałem - nie jestem prawnikiem)
    Pozdrawiam
    Albercik