eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia po wymianie towaru na nowyRe: rękojmia po wymianie towaru na nowy
  • Data: 2003-06-11 08:31:51
    Temat: Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bc6nqf$j30$1@inews.gazeta.pl>, Beta wrote:
    > W internecie już szukałam, ale większość sensownych serwisów prawniczych
    > jest płatnych. I tak jużwpakowałam w to 300 zł bo zrobiłam ekspertyzę stanu
    > drzwi u rzeczoznawcy - tak mi doradziła Insplekcja, żeby "w razie czego mieć
    > podstawy do roszczeń". Ale drzwi już nie ma, więc i ekspertyza jest do
    > wyrzucenia.

    Nie jest, bo w końcu dotyczy ona tego co zakupiłaś a nie tego co łaskawie
    po naprawie dostaniesz.

    > Poszłabym jeszcze do jakiegoś prawnika (może adwokata?) ale nie wiem czy
    > jest sens, wywalę kolejne 200 (??) złotych.

    Nie ma sensu. Załatw to sama.

    > Poza tym boję się że w ogóle tych drzwi nie dostanę, albo dostanę jakieś
    > niedorobione albo się znowu skurczą w sezonie grzewczym, a rękojmia ich nie
    > obejmie. Po prostu nie wiem co mam zrobić. Czekam jeszcze aż zastanę tę
    > kobietę z Inspekcji, może ona coś doradzi.

    Wyślij firmie pismo, że z powodu rażącego przekroczenia terminu naprawy
    (podeprzyj się tu odpowiednimi art.) odstępujesz od umowy. W piśmie
    zażądaj również zwrotu gotówki za owe wspaniałe drzwi i pokrycia
    wszystkich poniesionych w związku z tą sprawą kosztów. Załącz kserokopie
    rachunków dokumentujących poniesione wydatkoi. Wyznacz im termin zapłaty.
    Jeśli zdecydujesz się na tą drogę to możemy dopracować szczegóły pisma.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1