eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia po wymianie towaru na nowyRe: rękojmia po wymianie towaru na nowy
  • Data: 2003-06-11 09:37:43
    Temat: Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie jest, bo w końcu dotyczy ona tego co zakupiłaś a nie tego co łaskawie
    > po naprawie dostaniesz.
    >
    > Nie ma sensu. Załatw to sama.
    >
    > Wyślij firmie pismo, że z powodu rażącego przekroczenia terminu naprawy
    > (podeprzyj się tu odpowiednimi art.) odstępujesz od umowy. W piśmie
    > zażądaj również zwrotu gotówki za owe wspaniałe drzwi i pokrycia
    > wszystkich poniesionych w związku z tą sprawą kosztów. Załącz kserokopie
    > rachunków dokumentujących poniesione wydatkoi. Wyznacz im termin zapłaty.
    > Jeśli zdecydujesz się na tą drogę to możemy dopracować szczegóły pisma.

    Popieram kolege :-)
    Naprawde w starych przepisach o rekojmi masz duze pole do popisu i wielu
    rzeczy mozna sie domagac w zwiazku z takim zachowaniem firmy.

    Pozdrawiam
    Albercik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1