eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia po wymianie towaru na nowyRe: rękojmia po wymianie towaru na nowy
  • Data: 2003-06-10 07:35:28
    Temat: Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bc1u3u$atq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Rękojmia trwa rok czasu od daty zakupu i nie jest przedłużana po wymianie
    > towaru. z tego co widzę to strasznie długo Ci ją załatwiano - z tego co
    wiem
    > to jest chyba 14 lub 21 dni od momentu zgłoszeni na ustosunkowanie się
    > sprzedawcy do Twoich roszczeń.
    > Na Twoim miejscu zażądał bym zwrotu pieniędzy - bo na nowo przywiezione
    > drzwi nie będziesz miała już żadnej rękojmi - a jedynie ewentualna
    gwarancje
    > (jeśli sprzedawca Ci ja da).

    To co mam zrobić teraz? Nie przyjąć tych drzwi i wytoczyć im sprawę? Czy już
    nie jest za późno? A jeśli przyjmę te drzwi (bo pewnie tak zrobię, bez drzwi
    trudno żyć), to czy będę mogła wytoczyć im sprawę "wstecz" za zbyt długie
    załatwianie reklamacji? Sami mi tych pieniędzy na pewno nie dadzą.....



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1