eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
  • Data: 2005-11-02 19:49:35
    Temat: Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
    Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Cezar" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dkb3lm$p1e$1@atena.e-wro.net...
    > Prawie rok temu kupiłem do firmy, na fakturę, odtwarzacz DVD/Video.
    > Okazało się niedawno, że jest problem z odtwarzaniem płyt CD Audio na
    > ostatnim utworze z płyty.
    > Chcę towar reklamować, ale wcięło mi kartę gwarancyjną (fakturę oczywiście
    > mam). No i teraz - prosić o duplikat karty, domagać się naprawy/wymiany z
    > tytuły rękojmi? Mogę zawieźć do serwisu, ale reklamację z tytułu rękojmi
    > realizuje sprzedawca, a z drugiej strony jeśli by miała nastąpić naprawa,
    > to i tak do serwisu musiałbym zawieźć sprzęt.
    >
    > Może ktoś miał podobne doświadczenia?
    >
    > pozdrawiam
    > Cezary


    Z faktura lec do sprzedawcy - i rekojmia. Zadaj wymiany lub zwrotu kasy -
    nie zgadzaj sie na naprawe (no chyba, ze naprawde chcesz).
    Yawn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1