eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
  • Data: 2005-11-02 20:26:08
    Temat: Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wed, 2 Nov 2005 20:22:32 +0100, *Cezar* <news:dkb3lm$p1e$1@atena.e-wro.net>
    napisał(a):

    > Witam, przez swoją niefrasobliwość (i przeprowadzkę) narobiłem sobie
    > zamieszania, może ktoś mi doradzi.
    > Prawie rok temu kupiłem do firmy, na fakturę, odtwarzacz DVD/Video. Okazało
    > się niedawno, że jest problem z odtwarzaniem płyt CD Audio na ostatnim
    > utworze z płyty.
    > Chcę towar reklamować, ale wcięło mi kartę gwarancyjną (fakturę oczywiście
    > mam). No i teraz - prosić o duplikat karty, domagać się naprawy/wymiany z
    > tytuły rękojmi? Mogę zawieźć do serwisu, ale reklamację z tytułu rękojmi
    > realizuje sprzedawca, a z drugiej strony jeśli by miała nastąpić naprawa, to
    > i tak do serwisu musiałbym zawieźć sprzęt.

    > Może ktoś miał podobne doświadczenia?

    Ja nie mogłam znaleźć w domu karty gwarancyjnej od odkurzacza. Poszłam do
    Euro i po okazaniu faktury wydali mi duplikat.


    --
    Kaja

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1