eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne) › Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
  • Data: 2005-11-02 20:00:55
    Temat: Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yawn napisał(a):
    >>Chcę towar reklamować, ale wcięło mi kartę gwarancyjną (fakturę oczywiście
    >>mam). No i teraz - prosić o duplikat karty, domagać się naprawy/wymiany z
    >>tytuły rękojmi? Mogę zawieźć do serwisu, ale reklamację z tytułu rękojmi
    >>realizuje sprzedawca, a z drugiej strony jeśli by miała nastąpić naprawa,
    >>to i tak do serwisu musiałbym zawieźć sprzęt.

    > Z faktura lec do sprzedawcy - i rekojmia. Zadaj wymiany lub zwrotu kasy -
    > nie zgadzaj sie na naprawe (no chyba, ze naprawde chcesz).


    Kurde, ale *rekojmi* nie ma już jakis czas, jest *niezgodność towaru z
    umową*, ale TO NIE JEST RĘKOJMIA!!!


    TBL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1