eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
  • Data: 2006-08-21 22:37:51
    Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    maximus napisał(a):
    >> Placisz bezsporna czesc, tylko i wylacznie. A nie maja prawa odlaczyc w
    >> czasie rozpatrywania reklamacji. Malo tego, za kazdy dzien odlaczenia w
    >> czasie trwania reklamacji naliczasz sobie 1/15 abonamentu, jako
    >> rekompensate.
    >>
    [...]
    > Możesz podać mi jakieś punkty prawne które opisują to co wyżej napisałeś?
    > Tak na ładne oczy pewnie nic nie wskóram bez odpowiednich zapisów prawnych.

    Zapisy powyższe dotyczą tylko i wyłącznie usługi powszechnej, czyli - w
    najczęstszym przypadku - telefonu stacjonarnego. W pozostałych
    przypadkach obowiązują zapisy umowy, czyli w tym przypadku regulaminu.

    Jedyna rada, to reklamować tego typu przypadki od razu. Operator ma 30
    dni na rozpatrzenie reklamacji. Reklamacja powinna zawierać kwotę sporną
    i ew. wysokość żądanego odszkodowania. Nie muszę chyba pisać, że
    złożenie reklamacji ustnej czy przesłanie jej faksem zdecydowanie
    osłabia pozycję abonenta w takim przypadku, czyli pisemnie za
    potwierdzeniem odbioru.

    Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza *UZNANIE* reklamacji.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1