eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
  • Data: 2006-08-22 12:46:46
    Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > wybacz, ale chyba Ty nie zrozumiales, bo bzdury wypisujesz. Odsylam do treści
    > rozporządzenia ministra infrastruktury z 1 pazdzienrika 2004 r. w sprawie trybu
    > postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja
    > usługi telekomunikacyjnej. Jakbys sie z tym zapoznal, a zwlaszcza z par. 1 ww.,
    > to moze bys troche wyhamowal - z tresci par. 1 jasno wynika, ze reklamowanie
    > nieprawidlowego obliczania naleznosci z tytulu swiadczenia uslug
    > telekomunikacyjnych to rowniez reklamacja uslugi telekomunikacyjnej.
    > Rozporzadzenie okresla warunki jakie powinna spelniac i tryb jej rozpatrywania.

    Jako votum separatum pragnę dorzucić, że katalog wymieniony w
    rozporządzeniu nie jest zamknięty, a wynika jedynie z delegacji ustawowej.

    Zresztą, jak mój przedpisca wie ;-), uważam, że przy konstrukcji
    rozporządzenia, nastąpiło przekroczenie tejże delegacji, ale jak na
    razie nikogo to nie uwiera :-)

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1