eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
  • Data: 2006-08-22 12:33:35
    Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Biegała napisał(a):

    > Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje
    > stosowne punkty:
    >
    > ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE
    >
    > § 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta
    > lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub
    > nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora.
    >
    >
    > Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA.
    >
    > A teraz :
    >
    > § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    > zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
    > reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku
    > telefonicznego.
    >
    > W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas
    > wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie
    > mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie
    > obejmuje wystawienia faktury;-)))
    >

    Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy
    tryb rozpatrywania reklamacji m.in. z tytułu niewykonania lub
    nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej lub nieprawidłowego
    obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej
    reguluje rozporządzenie MI ((Dz. U. z dnia 18 października 2004 r. poz.
    2291). Ustawa dorzuca parę innych spraw.

    Wystawienie faktury NIE JEST usługą telekomunikacyjna, natomiast
    nieprawidłowe obliczenie należność za te usługi już mieści się w
    kategorii reklamacji, stąd chociażby zastosowanie art. 106 ust. 3 -
    30dniowy czas rozpatrywania reklamacji zagrożony sankcją ;-)

    >
    > I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w
    > podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli.

    A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu
    regulamin można potraktować jako wiążący ;-(

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1