eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i odstąpienie od umowy › Re: reklamacja i odstąpienie od umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Dodi" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja i odstąpienie od umowy
    Date: Wed, 11 May 2005 22:38:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <d5tqnh$p9d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <p...@o...pl> <d5r7vu$rdg$1@news.onet.pl>
    <p...@o...pl> <d5r9o2$5vr$1@news.onet.pl>
    <u...@4...net>
    <d5sgjk$hfp$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5t5si$4rg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aig252.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1115844145 25901 83.25.214.252 (11 May 2005 20:42:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 May 2005 20:42:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:296809
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d5t5si$4rg$1@news.onet.pl...
    > Z art.13 ustawy wynika, że gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie
    > wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających
    > z niezgodności towaru z umową
    > Na jakiej więc podstawie zgłoszenie roszczenia z gwarancji miałoby
    > wykluczać równoległe korzystanie z uprawnień ustawowych? A jeszcze gdy
    > naprawa gwarancyjna się przedłuża...

    A czy nie jest istotne to, w jaki sposób skonstruowany jest dokument
    zgłoszenia reklamacyjnego, który klient podpisuje oddając sprzęt do
    reklamacji? Na dokumencie takim jest z reguły określone (a przynajmniej
    powinno być), z jakich uprawnień klient korzysta i jakie są jego żądania,
    czy też oczekiwania odnośnie sposobu załatwienia reklamacji (chociaż to
    drugie ma akurat najmniejsze znaczenie z punktu widzenia sprzedawcy). Jeśli
    jest tam stwierdzenie, że klient korzysta z uprawnień z tytułu gwarancji i
    klient się pod tym podpisuje, to czy po oddaniu sprzętu do naprawy może ot
    tak sobie w każdej chwili zmienić zdanie? Nie wydaje mi się...
    Pozdrawiam!
    DoDi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1