eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i odstąpienie od umowyRe: reklamacja i odstąpienie od umowy
  • Data: 2005-05-10 21:56:33
    Temat: Re: reklamacja i odstąpienie od umowy
    Od: astrino <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Czy mimo wszystko mogę teraz zmienić zdanie i
    >> zażądać odstąpienia od umowy?
    >
    > możesz
    >

    Dzięki za odpowiedź, ale idąc do niego w czwartek chciałbym wiedzieć
    na co się powołać na jaki artykuł, ustawę itd.

    > W ustawie o gwarancji niewiele można znaleźć; w ogóle w sprzedaży
    > konsumenckiej nie ma obecnie przepisów regulujących szczegółowo
    > gwarancję. Pozostaje więc odwołanie się do zasad ogólenych -
    > jeśłi terminu nie określa sama umowa, to świadczenie (naprawa)
    > powinno być spełnione "niezwłocznie" (art.455 kc). Owszem, wyjątkowo
    > to 'niezwłocznie' może się okazać 6 miesiącami, ale przecież nie w
    > przypadku nagrywarki.

    Dzięki

    P.S. Idę do niego w czwartek, bo powiedział, że na 90% wtedy już
    będzie można odebrać. Niestety wiele razy już się przekonałem, że
    nawet 100% to za mało. Dlatego wypytuję.
    Przeważnie staram się wszystko załatwiać grzecznie. Jestem cierpliwy,
    ale w stosunku do tego sklepu (sprzedawcy) załatwiam w taki sposób,
    naciskając na niego powołując sie na prawo, ponieważ zostałem przez
    niego potraktowany w sposób w jaki moim zdaniem nie powinno się
    traktować klientów. Na kolejne spotkanie chcę iść przygotowany :)
    dlatego postanowiłem zapytać tych co się na tym znają. Profesjonalistów.

    Pozdrawiam

    Astrino

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1