    From: "maximus" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja-Orange
    Date: Thu, 7 Sep 2006 22:10:22 +0200

    > Nie ma takiego zapisu , ale podpisales zobowiazanie do placenia naleznosci
    > podpisales umowe na siebie a nie na pracownika . Wiec jestes
    odpowiedzialny
    > za ten numer , a IDEA ma w czarnej du... kto jest uzytkownikiem .

    I dlatego własnie będę dochodził swoich racji i mam ich sms'y w d...e.

    > Jezeli jestes wlascicielem firmy i jeszcze masz pracownika do ktorego
    > telefonu nie masz dostepu . Nie chce ci sie polowac na faktury .....to
    > zastanow sie nad zatrudniem mysliwego od faktur to primo .

    ntg

    > Mozesz takze skonsolidowac wszystkie numery telefonow w jedna fakture (
    czy
    > tak masz czy nie , nie wiem ) wtedy dostaniesz na swoj numer sms o
    > zadluzeniu i nie bedziesz musial biegac za pracownikiem .

    nie w tym przypadku bo telefon mój jest zarejestrowany na inna firmę.
    Dzowniłem przekierowania działają tylko w przypadku telefonów w obrębie
    jednej firmy :(
    Ale to i tak nie na temat.

    > A jezeli juz raz zaplacisz w terminie to wystarczy do tego terminu dodac
    30
    > dni i zawsze bedziesz wplacic w terminie . A jaka kwote bez faktury i za
    > darmo mozesz dowiedziec sie pod numerem 510 100 100 ( jest bezplatny )

    A gdzie w umowie jest zapis że mam dzownić?
    znowu ntg.
    Patrz na pytanie z pierwszego watku jak nie potrafisz na temat napisac nie
    pisz nic.