  • Data: 2010-02-08 21:47:22
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Oj, czepiasz się... Kupił usługę albo cokolwiek co się dawno przedawniło ;)

    Nie czepiam sie. Tylko prostuje. Bo potem taki jeden z drugim przyjdzie
    i powie, ze wyrzucil kwitek po 3 latach, ze koledze oddal kase, bo tak
    bylo na grupie napisane.

    > OK, może cierpieć na psychozę natręctw i mieć cały pokój uporządkowanych
    > kwitków, rachunków i zaświadczeń - włącznie z wydrukami kasowymi dziadka
    > z czasów Gomułki ;)

    w zasadzie ostatni rachunek radzilbym jednak trzymac.
    Instytucja przedawnienia jest wlasnie po to, aby nie trzymac wszystkich
    i wiecznie. Ale do przedawnienia radzilbym trzymac.

    > Ale normalny człowiek tyle trzymać papierów nie będzie

    A czasmi mozna na tym zarobic.

    http://ccfsettlement.com/

    VISA i Mastercard przerabaly w sadzie sprawe za pobieranie prowizji za
    przewalutowanie na kartach kredytowych. Mozna bylo sie odgryzc, pod
    warunkiem, ze sie mialo wyciagi sprzed 14 lat.